Üzletszabályzat

 

Általános információk

 

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll.

 

A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással, vagy személyes átvétellel rendelhetők meg. Vásárolni kizárólag honlapunkon keresztül lehetséges. A vásárláshoz regisztráció szükséges. A regisztrációhoz kérjük, az űrlap minden pontját kitölteni. A pontosregisztráció a sikeres vásárlás feltétele.

 

Termékinformációk

 

A termékekről információt az adott terméknél olvashat. Amennyiben további információt szeretne a termékekről, azt az [email protected] e-mailen keresztül kérhet. A termékek mellett feltüntetett árak bruttó – az Áfát is tartalmazó – árak. A termékek mellett feltüntetett árak nem tartalmazzák a szállítási költséget, az külön felszámításra kerül. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A termékek adatlapjain olvasható szállítási határidőket a gyártók és a forgalmazók által ígért szállítási idő alapjának határozzuk meg.

Kivételes esetekben előfordulhat, hogy a gyártó vagy a forgalmazó nem tudja teljesíteni határidőre a szállítást cégünknek, így mi is késve tudjuk csak küldeni a megrendelt terméket.

Raktárról szállított termékeink esetében a fent említett eset szintén előfordulhat. A gyártók ill. Beszállítók által okozott kellemetlenségért nem tudunk felelősséget vállalni.

A legrosszabb esetben a késes több hét is lehet. Megértésüket köszönjük!

 

Fontos információ komplett szemüveget (keret + lencse) vásárló vevőink részére!

Önnek lehetősége van a rendelés során, email-en, vagy receptjét feltöltve lencséinek datatait részünkre elküldeni, így amennyiben nem biztos abban, hogy milyen keretet válasszon, mi ebben segítséget nyújtunk!

Árak:

 

A webshopban feltüntetett árak Magyar Forintban (HUF) kerülnek feltüntetésre. Az árak bruttó árak, és a megadott csomagolási egységre vonatkoznak. Az árak változtatásának jogát az áruház tulajdonosa fenntartja. A fizetendő végösszeg mindig a visszaigazoláson szereplő összeg, kivéve, ha a megrendelés valamilyen tévesen hozzáadott termék, illetve tévesen választott postaköltség miatt utólag megváltozik. Ebben az esetben a fizetendő összeg a módosítást követően kiküldött megerősítő emailben kerül közlésre.

 

Rendelés menete

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba

2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát.

3. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.

4. Megrendelés

5. Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása

6. Az adatok megadását követően a ” Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl.: a számlán megjelenteni kívánt egyéb adatok.)

7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.

(A Google levelezési rendszere a visszaigazoló e-maileket időnként Spam/ Levélszemét mappába teszi. Kérjük kedves vásárlóinkat, hogy ha nem érkezik a megrendelés elküldése után azonnal visszaigazolás a “Bejövő” mappába akkor ellenőrizzék a fent említett mappát.)

 

Adatvédelem:

 

Az ekeret.hu a vevők személyes adatait az Adatvédelmi törvény szabályozásának megfelelően kezeli. Az adatokat kizárólag saját célra használjuk, azokat harmadik fél részére nem adjuk át. (Az adatvédelmi nyilatkozat az „Adatvédelem és jogi nyilatkozat” oldalon olvasható)

 

Szerződési feltételek

 

1. A Szerződési Feltételek alapfogalmai

 

1.1 Szolgáltató adatai

 

Név: DNL Trade Kft

 

Cím: 1162 Budapest Alsómalom utca 18.

 

Adóigazgatási azonosítószám: 25007963-2-14

 

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-77639/2014.

 

1.2 A Vásárló

Aki a webáruház szolgáltatást igénybe veszi, azaz a webáruház internetes felületén keresztül árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.

 

1.3 A Szállító

A Szolgáltató által megbízott szállítmányozó cég: GLS Futárszolgálat

 

2. Webáruház Szerződési Feltételek célja

 

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza a Webáruház Szolgáltatással, és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a Szolgáltató és a Vásárló jogait, kötelezettségeit és egyéb, a webáruház szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket. Az ÁSZF a Szolgáltató, és a vele szerződéses kapcsolatba lépő vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a szolgáltató webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

 

2.1 Az ÁSZF közzététele

 

Az ÁSZF Vásárló által történő elfogadása a webáruház szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A Feltételek elfogadásának minősül, ha a Vásárló a szolgáltatást igénybe veszi, azaz árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.

 

2.2 Az ÁSZF hatálya

 

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. Az ÁSZF mindaddig hatályban marad, amíg a szolgáltató a webáruház szolgáltatást biztosítja.

 

3. A Webáruház-szolgáltatás

 

A Szolgáltató a Vásárló részére az alábbi feltételek szerint nyújtja a webáruház szolgáltatást.

 

3.1 A Webáruház-szolgáltatás területi hatálya

 

A Szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület az adathálózat (Internet) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető. A Szolgáltató azonban kizárólag Magyarország területére címzett megrendeléseket fogad el. A Magyarország területén kívüli, illetve egyéb címre történő szállítás tehát nem lehetséges, minden ilyen megrendelés érvénytelen.

 

4. A Webáruház Szerződés létrejötte és módosítása

 

4.1. Regisztráció

 

Minden oldalon megtalálható Regisztráció menüpont alatt, az ott lévő adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. A szolgáltatót a vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Vásárló a jelszavát

elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

 

4.2 Általános jellemzők

 

Szerződés a szolgáltató internetes felületén történő megrendeléssel, illetve jelen ÁSZF elfogadásával jön létre. A megkötendő szerződés, írásban foglaltnak minősül, melyet a szolgáltató iktat, és adatbázisban tárol. A Szerződés nyelve magyar. A webáruházban való vásárlás feltétele a szállítási és számlázási adatok, továbbá elérhetőségek megadása. A megrendelések akkor jönnek létre, amikor a vásárló a megrendelést végső formájában jóváhagyja. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a megrendelő adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.

 

4.3 Megrendelés módosítása, törlése

 

Megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés visszavonását, módosítását a vásárló a webáruház kapcsolat menüpontjában megadott elektronikus levelezési címen, illetve telefonos hívószámon teheti meg. A megrendelés visszavonása csak a futárszolgálat részére történő átadás előtt lehetséges.

 

FONTOS! Amennyiben Ön komplett szemüveget rendel, a rendelés módosítására kizárólag a lencse becsiszolás (speciális lencsék esetében azok megrendelése elött) lehetséges! Ezt követően nincs mód a rendelés módosítására, törlésére! Ebben az esetben a megrendelésben leadott lencse rendelés teljes ára NEM visszatérítendő!

 

4.4 Fizetési feltételek

 

Vásárló a vásárolt áruk és szolgáltatások ellenértékét:

– egyes termékek esetében a szállítónál az áruk átvételénél készpénzben (utánvét) vagy előre utalással, bankkártyás fizetéssel teljesítheti. 

– komplett szemüveg (keret + lencse) csak előre utalással vagy bankkártyás fizetéssel rendelhető.

– próbára rendelt szemüvegkeretek esetén a fizetés előre utalással vagy bankkártyás foglalással teljesíthető.

 

Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék

közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló fenntarthatja, vagy elállhat vásárlási szándékától.

 

Munkatársaink mindent megtesznek, hogy a valóságnak megfelelő képet és leírást helyezzenek el az oldalon. Egyes típusok esetében előfordulhat, hogy a képen látható, illetve a valós termék eltér egymástól, melyért felelősséget nem tudunk vállalni. Fentiekre tekintettel kérjük minden tisztelt ügyfelünket, hogy szíveskedjenek az illusztrációként feltüntetett képet, illetve az árat egyeztetni a rendelt termék adatival, esetlegesen felvenni a kapcsolatot munkatársainkkal.

 

4.5 Szállítási feltételek:

 

Webáruházunk megrendeléseit a GLS Futárszolgálat szállítja a megadott címre. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik. Szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) olyan címet megadni, ahol a csomagot napközben át tudja venni. Kérjük, hogy ha cégnévre (cég címre) kéri a szállítást, feltétlenül tüntesse fel a cégnevet a saját neve mellett, vagy a megjegyzés rovatban!

 

4.6 Fizetési módok / Szállítási költségek:

 

4.6.1 Utánvételes fizetési mód: Ön a megrendelést követően szállításkor fizet. Szállítási költség utánvét esetén: a mindenkori árlista szerint. Utánvéttel kizárólag a weboldalon ezzel a fizetési móddal rendelhető termékek rendelhetők.

 

4.6.2. Banki átutalás vagy készpénz befizetés CIB bankfiókban: Ebben az esetben Ön előre átutalja bankszámlánkra a teljes összeget, vagy bármelyik CIB bankfiókban készpénzben befizeti a teljes összeget. Árut, csak az összeg megérkezése után szállítjuk. A szállítási költség átutalás esetén: a

mindenkori árlista szerint.

 

4.6.3. Ingyenesen szállított csomagok: kizárólag az így meghirdetett áruk esetében választható ez a szállítási mód, és kizárólag csak előre utalás, vagy bankban történő készpénzes befizetés esetén érvényes BANKSZÁMLA SZÁM: CIB 10701348-68600820-51100005

Banki átutalás ill. bankfiókban történő kp befizetés esetén kérjük tüntesse fel nevét, vagy a rendelés számát az átutalás / befizetés megjegyzés rovatában!

 

4.7. A vevő hibájából meghiúsult szállítás (át nem vett csomag) ismételt kiszállítása esetén a postaköltség az eredeti postaköltség + 50%, ha a vevő a szállítást ismételten kéri.

 

4.8. Szállítási határidő

A várható szállítási határidőket a termékek mellett tüntetjük fel. Amennyiben több terméket rendel, mindig a leghosszabb szállítási időt vegye figyelembe. Amennyiben Önnek sürgősen szüksége van egy adott termékre, kérjük, minden esetben jelezze a rendeléskor a “Megjegyzés” rovatban. Felhívjuk figyelmüket, hogy beszállítóink hibájából (raktárhiány, szállítási késedelem) eredő határidő

csúszásokért felelősséget nem tudunk vállalni.

 

Komplett szemüveg esetén a kiválasztott lencse típustól függően a várható szállítási határidőről a gyártó visszaigazolását követően tudunk tájékoztatást adni

 

5. A Vásárló jogai és kötelezettségei

 

5.1 A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.

 

5.2 A vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

 

a. Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatók. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.

 

b. Elállás esetén a terméket saját költségén küldje vissza a Szolgáltatóhoz (DNL Trade Kft, 1147. Bp. Kerékgyártó utca 36-38.), és haladéktalanul, de legkésőbb a visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a vásárló a terméke(ke)t visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.

 

c. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Vevőt semmilye többletköltség nem terheli.

 

d. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségü nk.

 

 

esetén, így különösen

 

– olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak (a Vevő által megadott adatok alapján elkészített szemüveg);

 

– olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

 

– olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

 

f. Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

 

5.3. A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan

többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte, illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 10 napon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 30 napos elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 30 nap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

 

5.4 A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 v. 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak

 

6. Adatvédelem, adatbiztonság

 

6.1 Adatvédelmi Nyilatkozat

 

A Webáruház internetes oldalai bármiféle adat megadása nélkül látogathatók. Vannak azonban olyan szolgáltatások (online vásárlás), amelyeknek teljes körű igénybevételéhez szükséges a látogatók bizonyos személyes adatainak megadása. A megrendeléshez szükséges adatfelvétel során a Szolgáltató a következő adatokat rögzíti a Vásárlókról:

 

A Vásárló azonosításához szükséges adatokat:

 

 

A Szolgáltató a Vásárló által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a Szerződés teljesítése és a Szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Szolgáltató a Vásárló adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a Szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Szolgáltató az Ügyfelek adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény, mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el.

A megrendelések kiszállítása érdekében a szolgáltató a következő adatokat bocsátja a szállító cég, illetve a szállító megbízottja rendelkezésére:

Megrendelő neve

A teljes Szállítási cím

Egyéb közlendő (lehetséges átvételi időpontok)

A megrendelés összege szállítási díjjal együtt (utánvétes megrendelés esetén)

Megrendelő telefonszáma és egyéb elérhetősége.

A szállító, illetve megbízottja az adatokat szigorúan bizalmasan kezeli.

 

6.2 Személyes adatok módosítása

 

Megadott személyes adatait a vásárló a Beállítások menüpont alatt bármikor megváltoztathatja. Vásárló adatainak törlését azelérhetőség oldalon megadott elektronikus levelezési címen, illetve telefonon kérheti.

 

7. Egyebek

 

7.1. Biztonság

Webáruház biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit.

A Weboldalon való vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

 

7.2. Felelősség korlátozása:

 

A DNL Trade Kft. nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:

– Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a Vevőt, hogy csatlakozzon az ekeret.hu weboldalára, ott megrendelést adjon le.

– Vevő számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.

Kérjük, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekezzen az online terjedő vírusok és úgynevezett férgek ellen.

 

7.3 Szerzői jogok

 

A weboldalon található összes adat, leírás, tájékoztató szöveg, kép, valamint az oldal grafikai és technikai szerkezete, funkcióinak megvalósítási módja, az ezen oldalakon látható formában a jogtulajdonos hozzájárulása nélkül szerzői jogok megsértését jelenti és jogi következményeket von maga után. A weboldal főoldalára mutató linket bárki elhelyezhet saját felületén külön hozzájárulásunk nélkül. Belső oldalakra mutató linkek elhelyezhetők abban az esetben, ha ezek a teljes oldal, és nem csak egyetlen elem (pl. kép) elérési útját tartalmazzák, illetve az oldal tartalmára semmilyen módon nincsenek hatással, további paramétereket nem tartalmaznak. Tilos linket úgy elhelyezni, hogy az a weboldalt valamely más oldal részeként jelenítse meg.

 

7.5. Jogviták

Szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, Szerződő Felek a Szolgáltató székhelye szerinti bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.

 

8. Egyéb rendelkezések

 

A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatók össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak, illetőleg helytállóak. A felhasználó a III.2 pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

A Szolgáltató magára nézve kötelezőnek tekinti a Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét.

A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére.

Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon a Szolgáltató székhelyén működő ügyfélszolgálat munkatársaihoz az [email protected] címen, illetve a +36-70-773-44-14 telefonszámon (munkanapokon 10:00-16:00 között, illetve a honlapon jelzett időpontban).

Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik az ügyfélszolgálaton keresztül, a [email protected] címen, illetve a 06-70-636-4483 telefonszámon.

 

Az ekeret.hu webshop tulajdonosa és üzemeltetője a:

 

DNL Trade Kft, 1162 Budapest Alsómalom utca 18.

Adószám: 25007963-2-14

Cégjegyzékszám: 01 09 293793

Bankszámlaszám: CIB Bank: 10701348-68600820-51100005

 

 

 

Személyes átvétel helye:

 

  • 1139 Budapest Gömb utca 30. OPTIKA hétfőtől-csütörtökig 9-17 óráig, pénteken 9-15 óráig

 

  • 1147. Budapest Kerékgyártó utca 36-38. H-P: 9:00-16:00- ig.

 

Személyes átvételre kizárólag előzetes értesítést követően van lehetőség!